اخبار

افتتاح مرکز نوآوری شهرستان خرمدره

همزمان با آغاز هفته دولت، مرکز نوآوری شهرستان خرمدره در جهت حمایت از جوانان و رونق کسب و کارهای نوپا توسط پارک علم و فناوری استان زنجان و با حضور برخی از مسئولین محترم استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

دکتر مرادخانی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و امام شهدا، تاکید کردند که برای رشد و توسعه کشور باید از اقتصاد سنتی و نفتی به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کرد، بدین منظور باید صنعت ایجاد و بخش خصوصی و بویژه استارت آپ ها میدان دار باشند. ایشان ضمن تشکر از همکاری دست اندرکاران در راه اندازی این مرکز در خرمدره، تاکید کردند این اکوسیستم افتخاری برای استان بوده که می تواند تضمینی برای کسب و کار و آینده جوانان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاعی امام جمعه محترم شهرستان خرمدره نیز در ادامه ضمن تشکر از همه زحمت کشان این عرصه، طبق فرموده مقام معظم رهبری، کشور باید به ترازی که در شأن ایران و ایرانیست برسد و این امر فقط به دست با کفایت جوانان امکانپذیر بوده و میتواند کشور را از این پیچ تاریخی و فرهنگی موجود عبور دهد.

در ادامه آقای محمدی فرماندار محترم شهرستان خرمدره ضمن تشکر از تلاش های بی دریغ پارک علم و فناوری در راه اندازی این مرکز، ماهیت مرکز نوآوری به عنوان یک پایگاه علمی بسیار ارزشمند برای جوانان بوده و قطعا وجود همچین مراکزی در این شهرستان، بسیار ضروری است. امروزه یکی از مشکلات اساسی موجود در جوامع صنعتی بحث خام فروشی بوده، که وجود چنین مراکزی برای جوانان می تواند بستر مناسبی را برای جلوگیری از خام فروشی و تولید محصولات متنوع و همچنین رسیدن به اهداف و ایده های علمی آنان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *