اخبار

بررسی فرصت‌های همکاری پارک و پارس سوئیچ

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم  وفناوری استان زنجان جلسه همکاری فی مابین پارک علم  وفناوری استان زنجان و شرکت پارس سوئیچ با بازدید ریاست پارک از دستاوردهای دانش بنیانی این شرکت برگزار گردید.

ریاست پارک علم و فناوری استان زنجان در این جلسه ضمن اعلام توانمندی‌های این شرکت بزرگ و موثر در زمینه تولید و تامین تجهیزات صنعت برق، بر اهمیت این شرکت در تامین تجهیزات ایمن شبکه برق ایران تاکید کرد.

علی آذرپیوند گفت: پارک استان و شرکت پارس سوئیچ می تواند با راه اندازی مرکزنوآوری تخصصی کلید در این شرکت ضمن برگزاری رویدادهای تخصصی برق، از ظرفیت ها و خدمات پارک بهره مند گردد.

ایشان در ادامه افزود: شرکت های دانش بنیان پارس سوئیچ که خود از توانمندی های بالایی برخوردار هستند، می‌توانند در این مرکز استقرار پیدا کرده و واحدهای تحقیق و توسعه (R&D) که تاثیر مستقیمی بر نوآوری، بهره وری، کیفیت، سطح استاندارد، سهم بازار دارند می‌تواننددر قالب یک شرکت همگام با اهداف شرکت پارس سوئیچ فعالیت نمایند.

در ادامه غلامرضا فرساد مدیرعامل شرکت پارس سوئیچ ضمن ابراز خرسندی از حضور ریاست پارک علم و فناوری استان زنجان در این شرکت، نسبت به تشریح فعالیت های صورت گرفته، مطالعات انجام شده و دستاوردهای دانش بنیان پرداخته و مطرح کرد: امروز شرکت پارس سوئیچ نسبت به سال های گذشته رشد چشم گیری داشته و ما با تکیه بر توان شرکت های دانش بنیان توانسته ایم برخی از نیازهایی که از کشورهای خارجی وارد می کردیم و در حال حاضر به دلیل تحریم ها با مشکل مواجه هستیم، مهندسی معکوس کرده و تولید نمائیم.

مدیرعامل پارس سوئیچ در ادامه به برخی از اقدامات صورت گرفته منجمله : بهره برداری ۱۰۰ هزار سوئیچ، بومی سازی سکسیونرگازی قابل قطع زیر بار، سکسیونر گازی تابلویی، کلید خلاء، کلید گازی فشار متوسط فضای باز و همچنین مطالعات بر روی سوئیچگیر گازی، تپ چنجر، ساخت پل امبدد خلاء، ایجاد آزمایشگاه فشارقوی و کلید قابل قطع زیر بار خازنی اشاره کرد.

در ادامه ریاست پارک علم و فناوری استان زنجان به همراه مدیر مرکز رشد و امور موسسات با دعوت مدیرعامل شرکت پارس سوئیچ از دستاوردهای دانش بنیانی این شرکت بازدید به عمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *