اخبار

میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها)

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان زنجان؛ مراسم بزرگداشت مقام زن به مناسبت میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) با حضور کارمندان و مدیران شرکت های مستقر در پارک علم فناوری استان زنجان در محل مرکز نوآوری برگزار گردید.

در این مراسم که به همت نماینده امور بانوان پارک برگزار گردید سرکار خانم دکتر خواصی؛ پزشک طب سنتی به عنوان مدرس در جمع حاضر حضور داشته و نسبت به تشریح توسعه روش های طب سنتی در جامعه، بستر ترویج سلامتی واصلاح سبک زندگی مردم پرداختند.

در ادامه همکاران نسبت به مطرح نمودن سوال های خود اقدام نموده و سرکار خانم دکتر خواصی در این خصوص پاسخ گو بودند.

دکتر علی آذرپیوند؛ ریاست پارک علم و فناوری استان زنجان به عنوان سخنران برنامه در جمع حاضر گفت: مادران، همسران و همکاران خانم در پارک واقعا فداکارنه و با از خودگذشتگی نسبت به امورات پارک فعالیت می کنند و همین امر باعث شده تا ما شاهد رشد و تعالی مجموعه گردیم.

ایشان در ادامه افزود: در پارک علم و فناوری استان زنجان ما مرهون زحمات مادرانی هستیم که با وجود مشغله های زندگی در تمام عرصه های اداری، علمی و تخصصی پارک اقدامات شایسته ای داشته و این گونه اقدامات شایسته، قابل تقدیر است.

در پایان به رسم یادبود، لوح تقدیری به همکاران به شرح متن ذیل اهدا گردید:

نام بانوان معادل معجزه است و نشان داده‌اند وجودشان از معجزه بالاتر و حضورشان آرامش بخش محیط خانواده و مظهر لطافت، جوشش، ایستادگی و مهربانی است. زنان مرواریدهای غلطان عشق در صدف عالم خلقت هستند که از سرچشمه پر عشق الهی نشات گرفته‌اند. خداوند متعال را شاکریم که در این روز مسرت‌بخش یعنی روز ولادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) از مقام شامخ زنان تقدیر و با صدایی بلند از حضورتان سپاسگذاری می‌کنیم. به همین مناسبت این لوح تقدیر تقدیم حضورتان می‌گردد و از باری تعالی همواره خواستار شادی و سلامتی برای شما بانوی گرامی هستیم.

علی آذرپیوند

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *