اخبار

نشست صمیمانه پارک علم و فناوری با شهردار محترم و مدیران شهرداری استان

دکتر مرادخانی ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به شهردار محترم استان و همچنین معاونان، شهرداران مناطق و مدیران محترم شهرداری، با اشاره به این که پارک علم و فناوری استان به عنوان مرکز مشاوره و پرورش ایده برای جوانان بوده، تبدیل شدن ایده به استارت آپ و به مرور واحدهای فناور و شرکت های بزرگتر در حوزه های مختلف و همچنین حمایت های مختلف در طول مسیر از مهمترین وظایف اکوسیستم علم و فناوری استان می باشد. ایشان با تاکید بر اهمیت شهرداری در پیشبرد اهداف شهر هوشمند، این سازمان را به عنوان یکی از مهمترین ارگان های اداری در زمینه حمایت و بگارگیری واحد ها و شرکت های دانش بنیان در جهت ارتقای سطح پیشرفت و فناوری استان دانستند.

درادامه دکتر سلطان محمدی شهردار محترم استان با اشاره به سنتی اداره شدن ادارات کشور، با تاکید بر اینکه در طی چند سال اخیر رویکرد شهرداری زنجان از حالت سنتی خارج و به سمت شهر هوشمند پیش میرود، به لزوم استفاده از شرکت های فناور بومی در ارائه خدمات شهرداری زنجان تاکید شده است. ایشان با اعلام آمادگی کامل جهت استفاده از ظرفیت های پارک استان در جهت استفاده گسترده از خدمات واحد های فناور در جهت پیشرفت شهر اهتمام ورزیدند.

در ادامه برخی از شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در پارک استان با تشریح محصولات و خدمات خود در زمینهای مختلف از قبیل شهر هوشمند، اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی، انواع بتن های مقاوم، آسفالت سرد و ماشین آلات مربوطه، دکوراسیون شهری پیشرفته، انرژی های تجدیدپذیر و اتوماسیون صنعتی، صنعت ساختمان و صنعت برق، سیستم های هوشمند کنترل ترافیک، صنعت گردشگری قابل ارائه به شهرداری استان جهت بهره مندی پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *