اخبار

نشست فصلی ریاست پارک علم و فناوری استان زنجان با مدیران عامل هسته ها، واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان زنجان؛ اولین نشست فصلی ریاست پارک علم و فناوری استان با مدیران عامل هسته ها، واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در مرکز نوآوری زنجان برگزار شد.

در این نشست ابتدا معاون پارک، کارشناس برنامه، بودجه و تحول اداری و بهره وری، کارشناس امور موسسات و نماینده شرکت ها در شورای مشورتی راهبردی پارک نسبت به ارائه گزارش عمکلرد خود اقدام نمودند.

در ادامه مدیران عامل هر کدام به طرح سوال های خود پرداخته و نشست به صورت موضوع محور ادامه یافت.

رئیس پارک استان در این این نشست و در پاسخ به سوالات مطرح شده گفت: واحد ارتباط با صنعت دانشگاه این آمادگی را دارد تا نسبت به معرفی دانشجویان مدنظر واحدهای فناور به صورت ویژه اقدام نماید و واحدها می توانند درخواست خود را هرچه سریعتر به پارک ارسال نمایند.

زمانی عنوان کرد: پارک استان به صورت شبانه روز برای حل مشکلات اکوسیستم فناوری در حال تلاش است و امیدواریم با سعی و کوشش همکاران این امر تحقق پیدا کند.

رئیس پارک استان افزود: پارک باید از قالب رسمی خارج و به طور عملیاتی کار انجام دهد و این امر باعث رشد و شکوفایی خواهد شد.

عباسعلی زمانی گفت: دو نکته مهم در پارک وجود دارد که حائز اهمیت بوده، یکی اینکه باید استان توجه ویژه ای به پارک داشته باشد ولی متأسفانه با عدم توجه مسئولین دستگاه های اجرایی روبه رو هستیم و دوم اینکه طرح مطالعاتی در خصوص زمین ۵ هکتاری باید صورت پذیرد تابتوانیم این زمین را برای اکوسیستم فناوری استان حفظ نماییم.

رئیس پارک استان در ادامه مطرح کرد: با برنامه هایی که در دست اقدام داریم سعی میکنیم تا نسبت به معرفی واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان و همچنین تجاری سازی ایشان، اقدامات مثبتی رارقم بزنیم و مطمئنن با همکاری شرکت ها حرکت رو به جلویی خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *