تجهیزات انرژی توان چرخه

عنوان ایده محوری

پکیج پیشگرم خط اسید سولفوریک

زمینه فعالیت

انواع بویلر های صنعتی – مبدل های حرارتی – احداث کارخانجات اسید – تجهیزات موتورخانه – سیستم پیشگرم اسید سولفوریک – طراحى و ساخت مخازن ذخیره صنعت نفت و پتروشیمى

مدیر عامل

شرکت تجهیزات انرژی توان چرخه از سال ۱۳۸۵ با تکیه بر توانایی هاى پرسنل فنی و مهندسی و تجربه بالا در اجرا و ساخت در زمینه ساخت انواع بویلر و سایر تجهیزات فرآیندى کارخانجات مختلف پروژه هاى بسیارى در زمینه سیستمهاى تولید، توزیع و مصرف انرژى ( به ویژه تولید بخار) و بهینه سازى سیستم هاى موجود به انجام رسانده است. این شرکت کلیه مراحل طراحى، ساخت و تعمیرات اساسی را بر اساس استانداردهاى معتبر بین المللىASME و BS  انجام می دهد و استاندارهاى ویژه هر بخش از صنعت رالحاظ مى کند.

تولیدات و پروژه هاى اجرایی این شرکت داراى ضریب اطمینان بالامی باشد و بالاترین حد کیفی و ایمنی تجهیزات مد نظر قرار می گیرد. این شرکت مصرف هرچه کمتر انرژى و آب با استفاده از روشهاى علمى افزایش بازده و کاهش تلفات و همچنین کاهش آلاینده هاى محیط زیست و تولید گازهاى گلخانه اى را در طراحى محصولات تولیدى خود و در تعریف پروژه هاى صرفه جویى و بازیافت انرژى و آب براى صنایع هدف جزو اصول کارى خود تعریف کرده است. ا

شرکت تجهیزات انرژی توان چرخه داراى نشان استاندارد ملى ایران مى باشد. این شرکت طرف قرارداد با شرکت بازرسى کیفیت و استاندارد ایران (معتبرترین شرکت بازرسى کشور) مى باشد و کلیه مراحل تهیه نقشه ها و اسناد فنى، ساخت و تمام تستهاى لازم را با نظارت شرکت بازرسى کیفیت و استاندارد ایران انجام می دهد و تاییدیه و گواهى کیفیت از شرکت بازرسى و استاندارد ایران اخذ می نماید. این مهم در مورد دیگهاى بخار اجبارى و در سایر موارد بنا درخواست مشترى مى باشد.

طراحى و ساخت مخازن ذخیره صنعت نفت و پتروشیمى یکى از زمینه هاى تخصصى فعالیت شرکت تجهیزات انرژى توان چرخه مى باشد. کلیه مراحل از مطالعات خاک و طراحى سایت مخازن و اجراى فونداسیون و ساخت مخازن و ایستگاه هاى تخلیه و بارگیرى بر اساس استاندارد API650 و تحت بازرسى شرکت ISQI انجام مى گردد. این شرکت در زمینه ساخت مخازن ذخیره از تجربه سالیان دراز همکاران خستگى ناپذیر خود برخوردار است.

اطلاعات تماس با شرکت

آدرس

زنجان شهرک صنعتی شماره ۱ -خیابان مهر خیابان شهریور ۱ – شرکت تجهیزات انرژی توان چرخه

پست الکترونیک

تارنما